Wil je als startende ondernemer of gevestigd bedrijf meer klanten aantrekken? Dan zijn er verschillende tactieken om dit doel te bereiken. Ontdek ze hier.
Micro conversions vormen een belangrijk onderdeel van je conversion funnel. Ontdek de voordelen van deze kleine stappen om een nieuwe klant aan te trekken.
Om leads te genereren, maak je gebruik van verschillende kanalen. In dit artikel leg ik uit hoe Google Ads helpt bij het genereren van kwalitatieve leads.
Google Analytics (GA4) en Google Search Console zijn twee tools om de bezoekers van je website beter te begrijpen. Maar wat zijn nu de verschillen en gelijkenissen tussen deze tools?
Interne links helpen om bezoekers te navigeren doorheen je website. Maar ze hebben ook een belangrijke SEO-waarde. Naast link building is een optimalisatie van je interne links een efficiënte manier om hoger te scoren in Google.
Van flyers tot regionale krantjes: bedrijven laten traditionele media steeds vaker links liggen ten voordele van online kanalen. Wil jij ook online reclame maken? Ontdek de gratis en betalende opties.